Τα 22 Πράγματα Που Μπορείς Να (ξανά)Κάνεις το 2022

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on twitter

Είτε το κατάλαβες είτε όχι η νέα χρονιά είναι ξανά εδώ και μαζί της για μια ακόμη φορά η ελπίδα πως όλα θα πάνε καλά. Δυο χρόνια δίπλα στην πανδημία του κορονοϊού, στις μεταλλάξεις και χωρίς να έχουμε ξεκουραστεί καθόλου να ‘μαστε όλοι εδώ να τα βάζουμε αυτή τη φορά με μια κακοκαιρία που κατάφερε να μας αναστατώσει για τα καλά.

Δεν πιστεύεις κι εσύ ότι είναι καλύτερα να τα “βάλουμε” με όσα μπορούμε να διαχειριστούμε, ή να αλλάξουμε ή απλά όσα θα μας επιτρέψουν να γίνουμε λίγο πιο φωτεινοί;

Ξεκινάω να μετράω μικρά και μεγάλα σημεία που μπορούν σίγουρα να σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα μέρα τη μέρα.

1.Σπάσε την πρωινή σου ρουτίνα.

Η νεότητα κρύβεται μέσα στο καινούριο. Αν θέλεις να φύγει ένα βάρος από πάνω σου, άλλαξε τις μέχρι τώρα ιεροτελεστίες του πρωινού, είτε σου αρέσουν, είτε όχι. Μη πιάσεις το κινητό στα χέρια σου κι αρχίσεις το αδιάφορο scroll down, ξύπνα κάθε μέρα με ένα καινούριο τραγούδι, φάε δημητριακά αντί για τοστ, κάνε ένα μικρό stretching ή ντουζ.

αλλαγή στις πρωινές συνήθειες

2.Μείωσε τον χρόνο του κινητού στα χέρια σου.

Ξέρεις ακριβώς τι εννοώ, να μειώσεις τις χαμένες ώρες που σου κλέβουν οι οθόνες. Αν ήδη σκέφτηκες «Μα γιατί; Σιγά, αφού με χαλαρώνει.», σε προτρέπω να σκεφτείς πόσο ενδιαφέρον τύπος είσαι τον τελευταίο καιρό ή πόσα είναι πλέον τα hobby σου.

Μια σκέψη που πραγματικά με ταρακούνησε γι’ αυτό και την μοιράζομαι είναι πως πρόσφατα διάβασα σε ένα άρθρο από συνέντευξη ανθρώπου που έβγαλε το smartphone από την ζωή του: «Δε νομίζω πως όταν φτάσω λίγο πριν το τέλος της ζωής, να σκεφτώ στο νεκροκρέβατο πως δεν πέρασα αρκετές ώρες μπροστά στο κινητό μου.»

3. Διάβασε περισσότερο.

Κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να μου λένε πως το διάβασμα στη ζωή τους δεν έχει χώρο στο μυαλό μου έρχεται μια φανταστική εικόνα με μια τεράστια βιβλιοθήκη και τα βιβλία της να πέφτουν το ένα μετά το άλλο, σαν να λιποθυμούν , επειδή κάποιοι τα καταδικάζουν να μείνουν αδιάβαστα.

Την επόμενη στιγμή με μια πιο πραγματική σκέψη καταλήγω πως υπάρχουν τόσα θέματα, τόσοι διαφορετικοί τομείς, τόσα ξεχωριστά είδη που ο κόσμος του βιβλίου τους χωράει όλους! Διάβασε ιστορία, λογοτεχνία, ποίηση, βιβλία αυτοβελτίωσης και βρες ήρωες που ζουν δράματα ή θριάμβους και αναζήτησε τον ήρωα μέσα σου.

4. Θέσε προτεραιότητες.

Η γκρίνια δε βοήθησε ποτέ να κανέναν να ξεπεράσει τα προβλήματά του. Αντίθετα η προτεραιοποίηση είναι μια σίγουρη τεχνική για να βάλεις ποιότητα στη ζωή σου. Είναι όλα θέμα προτεραιοτήτων; Είναι!

προτεραιότητες και πως να τις βάλεις

5. Κάνε γυμναστική.

Χωρίς πολλά -πολλά, κάνε γυμναστική για το σώμα, για το μυαλό, για την υγεία σου, γιατί χρειάζεται, για την ευεξία που θα σε βοηθήσει και για τον μελλοντικό σου εαυτό που θα σε ευχαριστεί.

6. Μάθε να ακούς.

Όχι να μιλάς, αυτό θα έρθει αν μάθεις να ακούς. Δώσε χρόνο στους ανθρώπους σου, άστους να μιλήσουν. Δώσε χώρο στην ομάδα σου, άκουσε τους. Άκουσε προσεκτικά τον άλλο και θα δεις που θα επικοινωνήσεις πιο σωστά.

7. Πες πιο πολλά ευχαριστώ και παρακαλώ.

Άφησε την ευγένεια σου να φανεί, να γίνει το πιο δυνατό χαρακτηριστικό σου και θα δεις που θα είναι ανταποδοτική.

8. Κάνε λιγότερες αρνητικές σκέψεις.

Ναι, τα κακά πράγματα θα είναι εκεί, το μυαλό όμως πηγαίνει από μόνο του σε περισσότερες αρνητικές σκέψεις από αυτές που στην πραγματικότητα συμβαίνουν, ισχύουν ή μπορεί να συμβούν. Προσπάθησε να επέμβεις στις αρνητικές σου σκέψεις, αποδυνάμωσε τες και προσπάθησε να ανησυχείς λιγότερο.

9. Εστίασε στο Εδώ και στο Τώρα.

Άσε πίσω συναισθήματα και βαρίδια του παρελθόντος, φόβους και ανησυχίες για το μέλλον και δώσε στο παρόν την αξία που του πρέπει. Ξέρεις πόσα πράγματα μπορείς να καταφέρεις σήμερα, αν σταματήσεις να κοιτάς όσα δεν έκανες ως χθες και όσα φοβάσαι πως θα γίνουν στο αύριο; Η δύναμη του τώρα είναι σύμμαχος σου.

Εστίασε στο σήμερα

10. Βάλε έμπνευση στο κάθε μέρα.

Tι σε εμπνέει; Η μουσική; Η τέχνη; Το φαγητό; Οι ταινίες; Βρες 5 πράγματα που σε εμπνέουν, βάλε τα στην καθημερινότητα σου με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση και δώσε αξία στις μέρες σου!

11. Κλείσε τις εκκρεμότητες σου.

Πάρε αποφάσεις. Άσε πίσω αυτή την αίσθηση αναβολής και βγες στην δράση.

12. Άλλαξε δουλειά.

Παραιτήσου. Ειλικρινά δεν χρειάζεται να μένεις σε μια δουλειά που δεν σου ταιριάζει, που δεν την χαίρεσαι, που δεν είναι για σένα.

13. Κάνε διαλογισμό.

Δοκίμασε και βάλε μες την ζωή σου αυτή την εξαιρετική τεχνική που θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς και να πολεμήσεις το άγχος σου, να αποκτήσεις εσωτερική δύναμη και γαλήνη και φυσικά να ενεργοποιήσεις τις 5 αισθήσεις σου.

14. Πάρε ρίσκα.

Αναζήτησε την ιδανική θέση εργασίας για σένα, δοκίμασε κάτι καινούριο, κάνε μια επιχειρηματική κίνηση ή μια ιδέα σου πράξη, παντρέψου, κάνε παιδιά, χώρισε, μείνε μόν@ σου, ζήσε με όλο σου το είναι τις αλλαγές!

15. Κάνε όνειρα και σχέδια.

Τα τελευταία δυο χρόνια η πανδημία πάγωσε τις σκέψεις και τις δράσεις μας. Μα είναι δική σου ευθύνη να ενεργοποιηθείς ξανά, να ονειρευτείς ποι@ θέλεις να είσαι και να γίνεις! Κάνε σχέδια, γράψ’τα στο χαρτί και άσε τη δράση να σε παρασύρει!

16. Ταξίδεψε.

Δες νέα μέρη, μπες σε αεροπλάνο αν δεν το έχεις ξανακάνει, κάνε ένα ταξίδι μόν@ σου, πες ναι στο ταξίδι που θέλουν οι φίλοι σου, πάρε τρένο, δοκίμασε το roadtrip, βγάλε φωτογραφίες και φύλαξε τις στιγμές και τις εμπειρίες που μόνο ένα ταξίδι μπορεί να σου φέρει.

17. Γνώρισε καινούριους ανθρώπους.

Οι φίλοι σου είναι εκεί, θα είναι εκεί όπως κι εσύ για αυτούς. Οι νέες ιδέες όμως, ο αυθορμητισμός του καινούριου, η ανταλλαγή απόψεων έρχεται μέσα στις νέες συναναστροφές. Εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι και μυαλά που έχουν κάτι να σου πουν.

18. Πες αμέτρητα σ’ αγαπώ.

Στους δικούς σου. Στους πιο δικούς σου. Σ’ αυτούς που το ξέρουν και σε όσους δεν το περιμένουν.

19. Δέξου τις αποτυχίες σου.

Μη τα βάζεις με τον εαυτό σου. Τα λάθη θα συμβαίνουν, οι αποτυχίες θα υπάρχουν και εσύ θα μαθαίνεις. Απέτυχες. Ε και; Μπορείς πάντα να ξαναπροσπαθήσεις!

μη φοβάσαι να αποτύχεις

20.  Πήγαινε πιο κοντά στην φύση.

Η ομορφιά και η τελειότητα κρύβονται μέσα στην φύση. Πώς γίνεται να μένεις μακριά από το τέλειο; Θάλασσα, βουνό, αλσάκι, ο κήπος σου, ένα μικρό παρκάκι; Λίγο παραπέρα από αυτό που μπορείς είναι η φύση που την έχεις ανάγκη και έχει την ικανότητα να σου προσφέρει ηρεμία και δύναμη μαζί.

φωτογραφία από τα υστέρνια της τήνου

21. Βάλε στόχους.

Κυνήγησε τους, αφιερώσου και κάνε τα πάντα για να τα καταφέρεις. Δοκίμασε το coaching και άσε έναν πολύτιμο σύμμαχο να σε υποστηρίξει στην προσπάθεια σου.

22. Λάμψε!

Είμαι σίγουρη πως μπορείς! Το 2022 είναι μια καλή ευκαιρία για να είσαι πιο καλά με τον εαυτό σου, μπορείς να σε φροντίσεις, να αλλάξεις όσα δεν σου αρέσουν, να κυνηγήσεις όσα επιθυμείς και να λάμψεις!

ΥΓ: Η μέθοδός που εφαρμόζω στο CoachingNow συμπεριλαμβάνει όλα τα παραπάνω σημεία και είμαι σίγουρη πως με την εμπειρία μου μπορώ να σε βοηθήσω να ανακαλύψεις την καλύτερή σου εκδοχή! Κλείσε μια δωρεάν συνάντηση γνωριμίας και επαφής με το Coaching και ξεκίνα αυτό το μαγικό ταξίδι!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Ελένη Δημάκη, Personal & Executive Coach

Ελένη Δημάκη, Personal & Executive Coach

Είμαι η Ελένη Δημάκη πιστοποιημένη Coach, με πολυετή εμπειρία στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού. Το CoachingNow είναι ο προορισμός για εσένα που θελεις να συναντηθείς με την καλύτερή σου εκδοχή, όποια και αν είναι αυτή!

Κλείσε Μια Δωρεάν Συνάντηση Μαζί Μου!

Τι Είπαν Οι Ωφελούμενοι Του CoachingNow

Δωρεάν Ενημέρωση, Χωρίς Καμία Δέσμευση!

Παρακαλώ, συμπληρώστε το email σας για να σας σταλεί δωρεάν το Coachability eBook!